(Video) – Gara-gara jeles mamanya menyakat, adik ni siap jeling tak bagi ayahnya dirampas

 

Si licik ni masa kecil memang akan rapat pada sapa yang menjaganya. Kebiasaan kalau kita dengar dan memang fakta pun anak perempuan akan rapat pada ayahnya, manakala anak lelaki lebih rapat pada maknya, orang kata sebab berlainan jantina.

Menerusi video ni maknya menyakat anaknya kononnya nak buat-buat jeles.

Apepun comel la, mari lihat perkongsian Puan Natasya Amira di laman sosial Tiktok, dia sengaja merakam video sambil menyatakan sayang ayahnya siap cium tangan, namun riak muka wajah anak perempuannya menunjukkan kejelesan sambil menjeling pada ibunya.

Hehe, pandai maknya suka sakat kan! 

Kalau lihat video itu, anak perempuannya yang duduk di belakang sambil maknya di depan. 

“Dahla rampas sayang orang, siap muka berlagak pula..siap jeling bila dah dapat” 

Dah puas mengusik terus anak perempuannya duduk di depan, ok dah dapat ayahnya. Paling tak boleh tahan siap jeling kat mamanya bila dah dapat ayahnya.

“Pulang balik sayang kita, pulang balik sayang kita, sempat lagi maknya kaco” hahaha

@natashapremium

jeling hang noh 😒, hang jaga nah ##tiktokmalaysia ##fyp ##tiktokviral ##CanYouBendChallenge ##powerAwesome ##numiskincare

♬ original sound – Natasha amira

Anak bapak katakan, muka kerek lagi tu 

Memang sah-sah lepas ni tak boleh lepaskan ayah dia la, kalau maknya nak kepit ngn ayahnya mesti kene siapkan anaknya dulu, selagi tak ambil hati mesti nangis-nangis manja, gelagat dua beranak ni membuat penonton terhibur menyaksikannya. Harap sama-sama kongsi kasih ya!

Like & Follow FACEBOOK

Artikel hari ni: (Viral) – Majikan ini buat laporan polis kerana “ex staf” nya curi resipi satay dan sayap ayam tanpa keizinan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s