Ekspresi dan riak wajah Fazura lepas tengok Fattah dipeluk berubah tiba-tiba – Kelakar sangat bila fikir

 

Sejak harini hangat memperkatakan gelagat Fattah dan rakan baik isterinya iaitu Vee, daripada peminat Fattah mahupun peminat Fazura. 

Reaksi Fattah menampakkan dia tidak berasa selesa apabila diusik sebegitu, tapi apa yang paling menarik adalah reaksi wajah Fazura, memang menjadi perhatiana warganet.

Siapa yang tak cemburu even rakan baik sendiri begitu mesra bersama orang yang disayangi, dikatakan siapa yang melihat wajah Fazura memang nampak dia tak berapa senang dengan tingkah laku dorang.

Walaubagaimanapun, Fazura dedah satu perkara di sebalik video tersebut buat dia kelakar sendiri.

“Tak sangka nak viral video saya cemburu tu. Sebenarnya tu gurauan sahaja, mereka memang suka bergurau macam tu.

Fazura yang berkongsi video tersebut di akaun Tiktoknya

“Vee memang rakan baik saya, dia memang suka mengusik Fatt dan faz, video tu pun dah lama sebenarnya, harap takda salah faham lagi”.

Video itu memperlihatkan reaksi Fazura yang cemburu apabila Vee bercupit pipi Fattah, video itu tular di Twitter membuat netizen terhibur.

Kali ni video tu tular menjadi viral, tak sangka “saya saja upload tengok mendapat perhatian ramai”. Kata Fazura

Fazura dan Fattah melangsungkan perkahwinan mereka di majlis tertutup di sebuah hotel di ibu kota pada 27 November 2017. 

Selepas itu mereka dikurniakan cahaya mata bernama Nur Fatima Aisya yang dilahirkan pada 2 Oktober tahun lalu.

Like & Follow FACEBOOK

Baca lagi: (Kisah Pilu) – Buat insan prihatin, ibu ini harapkan doa dari semua supaya ada keajaiban di bulan Ramadhan

Baca lagi: (Video) – Sekumpulan lelaki mengamuk dipercayai samun, polis tangkap 4 suspek

Baca lagi: (Video) – Wanita tua dibelasah kerana fahaman anti Asia di Amerika

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s