Gadis slumber lambai "tata" dekat mamat motor, confiden lebih tengok2 mamat tu benti sebelah masa kat trafic light

 

Hidup kalau tak kaco orang bosan jugak kan, ha ini kisah @tenn819 menyakat mamat tengah tunggang motor atas jalan.


Dalam menempuh jalan yang jauh sekali sekala nak juga jadi gila kan.


Ok sekarang kita kacau mamat ni 

@tenn819

aku memang tingtong sikit 😂##fypmalaysia🇲🇾 ##fypp

♬ original sound – fatiha aziz


Masa memotong mamat naik motor tu, gadis ini sempat melambai tangan ke arahnya.


Berdekah gelak dorang mengharap mamat tu potong balik sambil merakam.


Sambungan

@tenn819

Reply to @tn.syafiq Done part 2 ##fypmalaysia🇲🇾 ##fypp ##fypシ

♬ original sound – fatiha aziz


Tak sangka mereka dipertemu kembali dekat trafic light.


Siap benti sebelah lagi, mamat tu memandang gadis itu.


Rakan gadis yang memandu kereta sempat menurun tingkap kereta untuk kenakan semula gadis itu.


Video di tiktok @tenn819 itu mendapat view sehingga 1.5 juta, 106 ribu like dan 1050 komen.


Apapun hanya untuk hiburan, ramai yang komen: 


“Tengok mamat tu muka kecewa ada laki kat sebelah” 


“Bagi harapan palsu dekat mamat tu, kesian” 


“Ntah2 lambai kt suami orang naya je” 


“Ala perempuan tu saja uji rakan dia nk tengok cemburu ke tak, mgkin dia ada perasaan dekat laki sebelahnya” 


Semoga terhibur.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s