Video sayu anak teman ayah bekerja sebagai maskot penghibur jalanan

 

Krew kami sempat singgah di situ untuk beri makanan pada mereka, dan sedikit duit belanja.


Kebetulan sekarang ramai yang terkesan dengan wabak pandemik covid-19 ni, macam-macam usaha orang ramai mencari duit di luar sana.


Apa saja menguntungkan diri dikira sebagai pekerjaan untuk mereka.


Antara pekerjaan yang dipilih orang buat masa ini adalah penghantar makanan seperti foodpanda, grabfood, tapaufood dan bermacam2 lagi.


Tapi kali ni kami menunjukkam satu video seorang bapa keluar mencari nafkah untuk isteri dan anak-anak dengan memakai maskot penghibur untuk mencari kelangsungan hidup.


#Saksikan

Semoga usaha ini sedikit sebanyak dapat membantu golongan memerlukan, pada yang senang tu tengok-tengok kan yang susah tu dah makan ke belum, tak miskin pun kita membantu orang dalam kesusahan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s