(Video) – Selepas Wahid Enterprise, Wiwi Sdn Bhd pula kena saman tapi siap lembut je cakap dengan polis!

 

“Ini si Wiwi… Wiwi Sdn Bhd…  Kepada wanita-wanita di luar sana, kita ikut mcm si Wiwi, kalau kita kena saman kita mesti sopan, kita iya iya saja (dengan suara lembut) mcm si Wiwi Kan kalau mcm ni takda masalah, Siap kita berterima kasih lagi kepada abang yang saman kita, dan juga jangan lupa cakap goonight lepas tu cubit pipi abang, Ini lah kisah si Wiwi… Wiwi Sdn Bhd”

Tular satu video seorang wanita disaman polis pada malam tempoh hari. Kali ini disaman kerana lesen tamat tempoh.


Tapi apa yang hebat diperkatakan wanita ini dengan penuh lembut ucap terima kasih selepas disaman. “Terima kasih abang, terima kasih abang” ujarnya.


Dikatakan wanita ini siap memiliki pendaftaran perniagaan bernama Wiwi Sdn Bhd lagi, akan tetapi seorang yang humble dan menerima kesalahannya dengan abang polis.


Kalau macam ni la abang polis pun boleh tarik saman..hihi.

Semoga terhibur

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s