5 Barang Hotel Yang Boleh Dibawa Balik

 


Dah musim endemik ni mesti korang nak merancang cuti kan? Ramai yang dah menempah hotel di pulau Langkawi. 


Rata-rata warga net turut berkongsi percutian mereka ke Langkawi. Korang tau tak? Dah tempah hotel tu ada 5 barang yang korang boleh bawa balik. 


Ya, pihak pengurusan hotel memang bagi barang  percuma dekat pengunjung hotel. Kalau nak bawa balik pun tiada masalah. 

@themanoharayogyakarta Nah ini dia barang-barang yang wajib kalian bawa pulang setelah staycation di Hotel. #themanohara #fyp ♬ TIKTOK HUDHAEFA RAFFA PERFORMANCE – HUDHAEFA RAFFA 3


Senarai barang tersebut ialah: 


1) Laundry bag


2) Selipar


3) Notepad


4) Air mineral/ Instant coffee 3in1 / Teh/Sugar


5) Shampoo/Sabun/ Lotion/ Ubat gigi

Seronok tak dapat barang percuma?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s