'Syafi Tee Nafi Bukan Peluk Wanita, Tapi Lelaki' – Media News

 


“Kenyataan wanita itu, dia bukan wanita. Saja je kan. Tapi yalah, aku minta maaf, aku akan lebih berhati-hati selepas ini,” dakwa anak kepada pendakwah bebas dan ahli akademik, Syafi Tee yang didakwa memeluk seorang figura seperti wanita. 


“Okey satu bendalah, kalau korang tak tahu perangai aku sebenarnya aku ni memang gila sikit kat set. Aku suka kacau orang,” tambahnya dipetik sebagai berkata.


Untuk info, video tersebut pada mulanya dikongsikan di akaun jurusolek selebriti bernama Evfa yang bekerja bersama-sama dengan Syafi bagi penggambaran sebuah drama baru-baru ini. 


Video berkenaan bagaimanapun telah dipadamkan oleh Evfa. 


Perkongsian Syafi itu juga telah mendapat perhatian pengikutnya di Instagram yang memberikan respon terhadap dakwaan tersebut. 


“Kenapalah dia tak tahu kak Efva tu ‘pro max..,” tulis individu berkenaan menerusi kiriman mesej di IG.



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s