Tak Sangka Baru Perasan Ramai Wajah Seiras Selebriti Malaysia!

 


Dekat dunia ni kalau korang semua dapat cari 7 wajah mirip muka sendiri memang sangat luar biasa, wajah tu ada tapi tak tahu bertebaran ke seluruh dunia ada dekat mana pun tak tahu.


Macam admin mirip muka Jennifer Lopez hahhaaa 


Kalau kita lihat dalam industri tanah air dalam kalangan artis, selebriti dah nampak contoh terdekat cuma kita je tak perasan.


Ok kita tengok satu persatu, ni kalau pengarah ambil dorang berlakon jadi adik beradik memang cun! 


Dayana Roza (kiri) dan Scha Al-Yahya



Nadiya Nisaa (kiri) dan June Lojong isteri kepada pelakon Namron 



Ruhaines (kiri) dan Nora Danish



Remy Ishak (kiri) dan Azrel Ismail



Rafidah Ibrahim (kiri) dan Dato Siti Nurhaliza



Wawa Zainal (kiri) dan Ayda Jebat



Allahyarham Sudirman (kiri) dan Que Haidar




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s