Baru Tahu Kenapa Plastik Papadom Boleh Gelembung Cantik [Video] – Rahsia ini boleh buat anda menangis

 


Saban hari pilihan untuk makan di mamak sangat popular dalam kalangan rakyat Malaysia, tidak kira bangsa melayu, india ataupun chinese akan memilih mamak jika ada selera.


Apabila kita sudah percayai makanan di satu tempat tu sangat menjaga kebersihan sudah tentu kita akan tidak ragu-ragu untuk datang kembali ke tempat itu.


Namun kali ini, malang buat seorang pengguna tiktok @mummyaamukbang, beliau berkongsi satu video di restoran mamak, bagaimana mereka mencantikkan gelembung plastik papadom tu.


Video Penuh:



Mesti ada juga terfikir tak lah sekotor mana, sebab dia tiup angin je, tapi perbuatan macam tu adalah dilarang sama sekali, tambah-tambah pekerja kedai makan, kalau depan macam ni pun boleh tak jujur, macam mana dorang masak belakang-belakang kita, silap-silap air takung sinki pun boleh pakai buat air masakan. Aihh nak muntah! Taubat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s