Akak Thailand Cerita Satu Persatu Pasal Tangmo Nida, Tangmo Nak Kencing Tu Tipu

 

Tangmo ni ada pengurus peribadi, ada pengurus untuk berlakon. Akak Thai ni kata cerita ni dicerita oleh Pengurus Tangmo bahagian berlakon nama Ena. 


Ena ni sebelum kejadian tanya Tangmo dia perlu ikut ke tak, kata Tangmo tak perlu sebab dia nak pergi makan-makan je. Masa atas bot ada seorang vvip ni bagi wang dekat keliling untuk dia dapat tubuh Tangmo. Vvip ni pegang-pegang Tangmo tapi Tangmo ni tak nak sampai pergi belakang bot. Vvip ni kata la dekat yang lain, macam mana ni dah bagi duit pun tak nak sampai kawan-kawan Tangmo pujuk pun Tangmo tak nak.


Masa Vvip ni pergi ke belakang bot sekali lagi, berlaku pergelutan sampai Tangmo terjatuh, so yang kata Tangmo nak kencing ni tak logik sebab Tangmo artis popular tak kan nak cangkung situ je kot. Alang-alang menyeluk pekasam bila Tangmo dah terjatuh vvip ni bagitahu kat lain takut pulak Tangmo cerita kat umum, vvip dan kawan dia menolak Tangmo supaya lemas. 


Tangmo bergelut dekat kawasan cetek sebab doktor kata hasil bedah siasat banyak pasir masuk dalam paru-paru. Masa Tangmo lemas dah dekat dengan Jeti.


Kebetulan dekat jeti dorang bagitahu Tangmo terjatuh, sorang-sorang cakap dekat situ Tangmo terjatuh, dekat sana Tangmo terjatuh, memang penyelamat susah la nak cari. 


Paling menyedihkan lagi masa Tangmo lemas dia panggil kawan-kawan dia minta tolong, tapi kawan-kawan dia buat tak tahu je.


Dengar akak Thai ni cerita; dengar kata mak Tangmo dah terima duit daripada seseorang sebagai ganti rugi, terpulang nak tutup kes ke tak atas mak dia.


Video:


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s